Jeg kan ikke betale med kort

Hvis du prøver at betale med kort og får en fejl, kan det skyldes en af de følgende årsager:

Kontroller de indtastede informationer

Dette er normalt den mest almindelige fejl. Kontroller, at de 16 numre på kortet er skrevet korrekt samt udløbsdatoen og CVC-koden (placeret på bagsiden af kortet).

Kontroller at dit kort er gyldigt

Kontroller, at dit kort er aktivt (når man modtager et nyt kort, skal det normalt aktiveres i en hæveautomat) og at det ikke er udløbet.

Nogle banker kræver også, at de aktiveres specifikt til onlinekøb.

Proxies fra virksomheder og organisationer

Nogle virksomheder og organisationer kanaliserer webtrafik gennem en proxy, som filtrerer og blokerer eksterne webanmodninger.

Hvis dette er et problem for dig, så skal du læse nedenfor. Ofte bruger firmaer en specific browser, der ikke er opdateret og kan være en anden årsag til den fejl som du oplever.

Hvis kortet fejler, så er dette løsningen

Hvis du ikke ønsker at miste dit design, så kan du vælge Paypal som betalingsmetode.

Paypal giver dig også mulighed for at betale med kort. Selv uden at registrere dig, kan du vælge denne betalingsmulighed og indtaste dine kortdata hos Paypal.

Hvis dit kort ikke virker og du ikke har PayPal, kan Mobilepay være løsningen. Det er den hurtigste og nemmeste betalingsløsning som vi i øjeblikket tilbyder.

Du har også mulighed for at lave en bankoverførsel, såfremt du ønsker det. Vu bør kontakte os gennem vores ticket-system, når du har foretaget overførslen. husk at inkludere ordrenummeret i en kommentar, når du overfører penge til os.

Verifikationsmetoder med forbedret sikkerhed

Siden den 1. januar 2021 forpligter den nye europæiske PSD2-regulering banker til at kontrollere alle onlinebetalinger med en dobbelt godkendelsesfaktor.