Min ordrer er defekt, mangelfuld eller fejlagtig

Vi gør vores bedste for, at du ikke behøver at læse denne information. Hvis du dog alligevel har problemer med et produkt, så kan du her se hvad fremgangsmåden er, for hvert tilfælde.

Produkter, der går i stykker under transport

Hvis du ved åbning af din pakke opdager, at et eller flere af dine produkter er blevet beskadiget under forsendelsen, skal du kontakte os inden for 48 timer. (fra det øjeblik, du modtager pakken), med et foto af forsendelsesetiketten og de beskadigede produkter.

Produkter med fabrikationsfejl

Ved reklamationer i forbindelse med fremstillingen af din ordre er det vigtigt, at du kontakter os inden for en periode på max 30 dage, da vi efterfølgende destruerer billederne i din ordre på grund af vores politik om databeskyttelse og billeder. Såfremt du ikke kontakter os indenfor 30 dage, vil vi ikke være i stand til at foretage den nødvendige kontrol.

Det eneste du skal gøre er at sende os en besked via formularen i kontaktsektionen og vedhæfte et eller flere billeder (helst i naturligt lys) af problemet eller defekten på det produkt, du har konstateret at der er et problem med.

I tilfælde af ufuldstændige, ødelagte eller beskadigede ordrer er det også nødvendigt, at tage et foto af emballagen.

Genfremstilling og refundering

Så snart din klage er løst, behandler vi din ordre som en hastesag og sender den igen. Nogle gange foretager vi en refundering eller giver rabat. I tilfælde af refunderinger kan der gå mellem 1 og 7 hverdage fra det tidspunkt, hvor vi foretager refunderingen til at beløbes kan ses refunderet til din bankkonto. Det kommer i sidste ende an på behandlingstiden hos din bank.